Доставка і оплата
WilliS Shop
Інтернет-Магазин
Умови співпраці:
Виключно для юридичних осіб чи приватних підприємців.
Мінімальне замовлення, що приймається до обробки становить 700 грн.
Переглянути асортимент та замовити Ви можете на сайті.
Умови оплати:
Оплата здійснюється за безготівковим розрахунком тільки з юридичними особами на підставі рахунку по вашому замовленню.
Працюємо виключно за умови передплати.
Разом з товаром при доставці Ви отримаєте видаткову накладну і рахунок.
Умови доставки:
Безкоштовна доставка становить від 2000 грн замовлення.
Доставка здійснюється на зручне для вас відділення Нової Пошти. Також можлива адресна доставка.
Якщо ви нас повідомите про оплату та підтвердите замовлення до 15-00, ми відправимо наступного дня.
WilliS Consolidator
Комплексне забезпечення товарами
Умови співпраці:
Працюємо з юридичними особами за договорами поставок з гуртовими цінами відмінними від ціни на сайті. За асортиментом ширшим, ніж представлений на сайті. Сума замовлення згідно договору поставки становить від 120000 грн на рік.
Мінімальне замовлення, що приймається до обробки ВПЕРШЕ (для нових клієнтів) становить 5000 грн. Для перших трьох замовлень протягом трьох місяців діє спеціальна гуртова ціна на товар. З Вами працює власний менеджер.
Умови оплати:
Оплата здійснюється за безготівковим розрахунком тільки з юридичними особами згідно рахунку по замовленню чи/та договору поставки.
Разом з товаром при доставці Ви отримаєте видаткову накладну і рахунок.
Умови доставки:
Безкоштовна доставка від 3000 грн власною кур’єрською службою по м.Києву.
Здійснюємо доставку по Київській області. Також можлива доставка перевізником Нова Пошта в інші регіони України.
Доставка по м. Києву та відправка на відділення Нової Пошти здійснюється на наступний день після отримання оплати і даних довіреності до 15-00 або в інший зручний для вас день за домовленістю.
WilliS Outsourcing
Аутсорсинг неопераційних закупівель Вашої компанії
Умови співпраці:
Працюємо тільки з юридичними особами за договором надання послуг та договором поставки з середньомісячною сумою замовлення від 100000 грн в місяць. Асортимент формується за вашими потребами всіх неопераційних закупівель. Проводимо аналіз, консультуємо та оптимізовуємо бізнес процеси закупівель вашої компанії. Також супроводжуємо пошук, оформлення замовлення та доставку за договором послуги аутсорсингу закупівель, якщо аналогічного товару немає в нашому асортиментному портфелі. Можливо додаткове маркування, сортування, пакування та інші послуги за замовленням клієнта. З Вами працює власний менеджер та помічник, які на зв’язку цілодобово.
Умови оплати:
Оплата здійснюється за безготівковим розрахунком тільки з юридичними особами згідно рахунку по замовленню чи/та договору поставки.
Разом з товаром при доставці Ви отримаєте видаткову накладну і рахунок.
Умови доставки:
Безкоштовна доставка не залежить від суми замовлення.
Передбачена термінова доставка, доставка в неробочий час клієнта та доставка вихідного дня. Планова доставка по м. Києву та відправка на відділення Нової Пошти здійснюється на наступний день після отримання оплати і даних довіреності до 15-00 або в інший зручний для вас день за домовленістю. Ваше замовлення доставлять Вам у зручний для Вас час за домовленістю!